This is the mail archive of the cygwin-xfree mailing list for the Cygwin XFree86 project.

Index Nav: [Date Index] [Subject Index] [Author Index] [Thread Index]
Message Nav: [Date Prev] [Date Next] [Thread Prev] [Thread Next]
Other format: [Raw text]

Gode tekster selger best

Hei

Gode tekster selger best. Skal du nà fram med budskapet ditt, mà det
vÃre lett à oppfatte, og fristende. Hvordan overbeviser du
mottakeren om det du har pà hjertet? Hvordan selger du mer â bare
ved hjelp av det skrevne ord?

Jeg heter Lars AarÃnÃs. Jeg har jobbet med à forbedre andres
tekster i mer enn 20 Ãr â som journalist, kursholder og som
sprÃkkonsulent. Jeg er fast sprÃkspaltist i fagbladet Journalisten,
som leses av mer enn 10 000 pressefolk.

Alle kan gjÃre tekstene sine enda bedre. PÃ skrivbedre.no kan du fÃ
hjelp med tekstene dine.

Skrivbedre.no tar pà seg undervisningsoppdrag. Vi hjelper mange med
à formidle budskapene sine tydeligere. Vi leverer journalistiske
tekster til en rekke oppdragsgivere.

Skrivbedre.no sprÃkvasker artikler for blad og magasiner.

PÃ kundelista stÃr mediebedrifter, skoler, offentlige virksomheter,
forsikringsselskaper og banker.

Les mer om hva vi tilbyr pà http://www.skrivbedre.no NÃr du trenger
hjelp, ringer du meg eller fyller ut kontaktskjemaet..

Hilsen

Lars AarÃnÃs

--
Om du ikke vil ha flere slike meldinger, klikk
If you don't want to receive any more newsletters, click